Inštrukcie pre hlásenie chýb a porúch systému ELENA
Pri zistení alebo akomkoľvek podozrení z neštandardného správania sa systému ELENA je potrebné bezodkladne kontaktovať technickú podporu na support@e-lena.sk.
Pre zjednodušenie komunikácie a zvýšenie rýchlosti responzivity odporúčame pri komunikácii s technickou podporou použiť nasledovnú štruktúru žiadostí:
Kontaktné údaje
Organizácia*
Kontaktná osoba*
Telefónne číslo*
Vaša e-mailová adresa*
Lokalizácia poruchy
Používateľská rola (administrátor verejného obstarávateľa konzultant verejného obstarávateľa záujemca / uchádzač)
Číslo a názov zákazky*
Príkaz / funkcia v rámci, ktorej sa porucha vyskytla*
Vyskytla sa porucha prvý krát?
Chybová správa, alebo číslo chyby (ak ju systém ELENA generoval)
Slovný popis prejavov poruchy*
Aplikácie (programy), ktoré boli súbežne spustené pri práci so systémom ELENA